نوشته شده توسط : dr.marmar

اکثر افراد برای خرید خانه و ملک دغدغه بسیار زیادی دارند و اطلاعات کافی در زمینه خرید و فروش و منطقه مناسب ندارند. امروزه پیش خرید و پیش فروش ملک به امری پرطرفدار و پر رونق تبدیل شده است که بسیاری از افراد تمایل زیادی به انجام آن دارند.

همانطور که اطلاع دارید در سال‌های اخیر رشد جمعیت و شهرها بسیار زیاد بوده و به دنبال آن نیز طراحی و ساخت برج‌ها و آپارتمان‌ها نیز افزایش یافته است. ما در کمپانی فرتاک در حال ساخت برج‌های مجلل در منطقه 22 هستیم که به صورت پیش فروش ارائه می‌شوند و از نمونه‌های پرطرفدار هستند.

پیش خرید به این معنی است که، آپارتمان و ملک قبل از کامل شدن به فروش می‌رسند و اگر شما در این شرایط ملک را خریداری کنید به آن پیش خرید گفته می‌شود. پیش خرید ملک در چیتگر از گزینه‌هایی است که به تمامی افراد توصیه می‌کنیم. زیرا چیتگر از مناطقی است که دارای موقعیت مناسب، آب و هوای مساعد، امکانات رفاهی زیاد، مناطق گردشگری و... می‌باشد که تمامی این عوامل جدا از ایجاد آسایش، باعث افزایش ارزش ملک شما نیز می‌شود. از مزایای پش خرید ملک در چیتگر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ملک خریداری شده توسط شما هنوز کامل نشده، در نتیجه قیمت آن بسیار مناسب تر از حالت عادی است و حداقل بین 10 تا 20 درصد از سرمایه شما ذخیره می‌شود.
  • قیمت خرید اولیه نسبت به بازار کمتر است اما در نهایت با تکمیل شدن آن، قیمتی برابر با دیگر املاک مشابه دارد و سود بالایی برای شما خریدار گرامی به همراه دارد.
  • از آنجاییکه ملک هنوز تکمیل نشده است، شما به عنوان خریدار می‌توانید در پروسه ساخت و کامل شدن ملک خود نظرات خود را اعمال کنید.
  • شما می‌توانید هزینه خرید را به صورت قسطی پرداخت کنید و باعث افزایش قدرت خرید شما می‌شود و در نهایت از نظر اقتصادی متحمل فشار نمی‌شوید.

همانطور که اشاره کردیم پیش خرید ملک در چیتگر مزایای بسیاری دارد. اما علاوه بر آن و عالی بودن پیش خرید، معایبی نیز وجود دارد که در این قسمت به آن‌ها اشاره می‌کنیم. معایب پیش خرید ملک در چیتگر:

  • ممکن است بین خریدار و فروشنده اختلاف نظر پیش بیاید
  • امکان فروش ملک به چند نفر وجود دارد
  • پرداخت نشدن مجوز پایان کار از طرف فروشنده به شهرداری
  • نارضایتی خریدار از نتیجه نهایی سازه
  • تکمیل نشدن پروژه به علت ایجاد رکود و تورم

برای جلوگیری از به وجود آمدن ابهام و یا هرگونه مشکل در آینده بهتر است از اینکه سند مالکیت دارای تاییدیه از سازمان ثبت است اطمینان حاصل کنید.

همچنین بعد از خرید، پیگیر دریافت و انتقال سند رسمی مالکیت از طریق مراجع قانونی باشید چون گاها بعد از تکمیل پروژه به علت عدم وجود سند رسمی، واحدها مصادره می‌شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در زمینه پیش خرید ملک در چیتگر می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه با تیم کارشناس ما در کمپانی فرتاک در ارتباط باشید. شماره‌ تماس تیم گروه مهندسی فرتاک در وبسایت ما با آدرس اینترنتی «fartak-company.com» قرار دارد که می‌توانید به راحتی آن را پیدا کرده و با ما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: پیش خرید ملک ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 26 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr.marmar

با پیشرفت علم و تکنولوژی هر روزه روش‌ها و شیوه‌های بیشتری به انواع روش‌های کاشت مو اضافه می‌شود و خوشبختانه هربار میزان عوارض آن کمتر می‌شود. در سال‌های اخیر عمل پیوند کاشت مو به یکی از جراحی‌های محبوب و پرطرفدار در بین بسیاری از افراد تبدیل شده است. برای کاشت مو در قسمت‌های کم پشت مانند: سر، ابرو، ریش، مژه و... از عمل کاشت مو استفاده می‌شود. روش‌های کاشت مو در کرمانشاه بسیار متنوع و گسترده است که می‌خواهیم در این مقاله تعدادی از آن‌ها را بررسی کنیم و مزایا و معایب هرکدام را برشماریم.

انواع روش‌های کاشت مو در کرمانشاه

همناطور که گفتیم کاشت مو به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و اینکه چه نوع و شیوه‌ای برای شما مناسب است به فیزیک و ژنتیک بدن شما و همچنین میزان هزینه‌ای که می‌توانید پرداخت کنید بستگی دارد.

کاشت مو به روش FUT: این روش یکی از قدیمی ترین روش‌های کاشت مو است و در حال حاضر نیز طرفداران خاص خود را دارد. در این شیوه، گرافت‌ها به صورت نواری از بانک مو که معمولا قسمت پشت سر است برش داده می‌شود. سپس در قسمت مد نظر کاشته می‌شود.

از مزایای این روش می‌توان به سرعت بالا، هزینه کمتر نسبت به انواع دیگر، کم بودن درصد خطا و ... اشاره کرد. بدترین قسمت از این روش این است که قسمت پشت سر بخیه می‌خورد و دوره نقاهت طولانی تر است.

کاشت مو به روش FIT: در حالت کلی این روش نتیجه بهتری نسبت به روش FUT به دست می‌دهد، زیرا تعداد گرافت‌های کاشته شده کیفیت بیشتری دارند.

فولیکول‌ها در این روش با استفاده از وسیله‌ای به نام پانچ جدا می‌شوند و در قسمت مد نظر کاشته می‌شوند.

از مزایای روش FIT می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوره نقاهت کوتاه تر
  • بدون ایجاد جای زخم و اسکار بر روی پوست
  • امکان برداشت فولیکول از قسمت‌های مختلف

کاشت مو به روش SUT: در حال حاضر بهترین عمل شناخته شده برای کاشت مو، روش اس یو تی است. این روش نسبت به باقی روش‌ها کمترین عوارض را دارد و بهترین نتیجه نیز از عمل پیوند حاصل می‌شود.

سرعت بالا، قابل انجام در یک جلسه، تراکم کاشت موی زیاد، عدم آسیب دیدن فولیکول‌ها و... از مزایای برجسته عمل کاشت مو به شیوه SUT می‌باشد.

کاشت مو به روش میکروگرافت: در این روش گرافت‌ها با استفاده از یک هولدر برداشته می‌شوند و به همین دلیل احتمال آسیب دیدن آن‌ها بسیار کمتر است.

در روش میکروگرافت هیچگونه جای زخم و اسکار بر روی پوست ایجاد نمی‌شود، قابلیت برداشت تعداد بالا، سرعت زیاد، تراکم موی بالا و... از جمله مزایا و برتری‌های این روش محسوب می‌شوند.

به همان صورتی که به آن‌ها پرداختیم روش‌های کاشت مو در کرمانشاه بسیار متنوع است و صرفا شما باید در انتخاب کلینیک به سابقه کاری درخشان، متخصصان، دستگاه‌های مورد استفاده در آن کلینیک و... توجه داشته باشید تا بهترین نتیجه را از عمل کاشت مو بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از طریق  شماره تماس‌های موجود در صفحه و یا آدرس اینترنتی «moo.clinic» با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: کاشت مو ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 26 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr.marmar

آب در هر صنعتی نقش بسیار مهمی را دارا می‌باشد. یکی از مواردی که همواره مورد توجه بسیاری از معدن داران است، استفاده بهینه و مجدد از آب استفاده شده در پروسه تولید است. آبی که در خط تولید و فرآوری مواد استفاده می‌شود، معمولا آلوده بوده و قابل استفاده نیست. به همین دلیل استفاده از تجهیزات مناسب برای تصفیه و استفاده مجدد از آب لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

استفاده مجدد از آب موجب می‌شود، که هزینه‌های خط تولید برای صاحبان معادن به میزان زیادی کاهش یابد. یکی از تجهیزات پرکاربرد در خط تولید دستگاه تیکنر  «thickener» است. این تجهیز قادر است، که با استفاده از سیستم تصفیه آب خود پساب را تصفیه نموده و برای استفاده مجدد وارد چرخه تولید کند. در صورتی که آب قابل استفاده مجدد در خط تولید باشد، روشهای مختلفی برای اینکار وجود دارد، که تیکنر یکی از این این راه‌ها است. گاهی اوقات آب مصرفی قابل بازگشت نیست و نمی‌توان مجددا از آن استفاده کرد.

عملکرد این دستگاه به این شیوه است، که با استفاده از نیروی ثیقلی عملیات تفکیک مایع از جامد را انجام می‌دهد و موجب تصفیه پساب ورودی به دستگاه می‌شود. ورود پساب به مخزن آن با تزریق پلیمرهایی به نام فلوکولانت سبب افزایش غلظت و سرعت ته نشینی مواد می‌شود. تا ممواد غلیظ قرار گرفته در کف حوضچه به وسیله پاروهای دستگاه به بیرون رانده شوند و آب تصفیه شده سرریز شود. اجزای تشکیل دهنده تیکنر شامل؛ سازه نگهدارنده دستگاه، ناودان یا مخزن خوراک ورودی، سیستم همزن و پارو، سرریز، استوانه اصلی و مخزن خروجی کف، پل و .. می‌باشد. از این دستگاه در صنایع مختلف معدنی، کاشی و سرامیک و ماسه شویی برای کاهش درصد جامدات در پساب واحد تولیدی استفاده می‌شود.

در این دستگاه از پوشش پلیمری در تمامی سطوح در معرض سایش استفاده شده است، تا طول عمر و دوام دستگاه بالاتر رفته و از استهلاک آن تا حد زیادی کاسته شود.

ویبره دستگاه از طریق دو عدد الکتروموتور قابل تنظیم است و در آن پمپ‌های ضد سایش تعبیه شده است، تا از سایش آنها در حین انجام تصفیه آب جلوگیری شود. تیکنر دارای مدل‌های مختلفی است، که صاحبان معادن بر اساس نیاز خود از آنها استفاده می‌کنند. از انواع مدل‌های این تجهیز می‌توان به مدل‌های؛ معمولی، صحفه‌ای، لاملا، مخروطی‌، عمیق و نرخ بالا اشاره کرد. این دستگاه در صنایع مختلف بسیار لازم و ضروری است و می تواند پساب ورودی را با استفاده از سیستم خاصی که برای تصفیه آب دارد به میزان زیادی تصفیه نماید تا در مصارف مختلف در خط تولید به کار گرفته شود.

رفع معضل کمبود آب در معادن، بالابردن کیفیت آب، صرفه جویی در مصرف آب و افزایش راندمان خط تولید از جمله محاسن این دستگاه فوق‌العاده در خط تولید است. در صورتی که به دنبال خرید دستگاه تیکنر در بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت بازار هستید، کمپانی مهان صنعت کانی این دستگاه را در بالاترین کیفیت و مدل دلخواه در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است. شما کارخانه‌داران و صاحبین معادن عزیز جهت خرید این تجهیز می‌توانید، از طریق آدرس اینترنتی وبسایت «mahansanat.com» اقدام به ثبت سفارش نمایید.



:: برچسب‌ها: سنگ شکن ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 26 آذر 1401 | نظرات ()